Hoppa till sidans innehåll
År Månad

Följ sidan "2019"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2019


(2019-07-10 16:13)
Vi på Smålands Skidförbund önskar alla skidvänner en riktigt glad sommar!
 
(2019-06-03 12:29)
Nu är det dags att försöka få igång Smålands Skidstjärna igen!
 
(2019-05-06 12:11)
Under helgen genomfördes årets Götalandsting med fint besök av bla Karin Mattsson Weijber, ny förbundsordförande i SSF. Hon flankeras på bilden av Göran Nilsson och Anna-Carin Magnusson.
 
(2019-04-11 11:28)
Två av årets medaljörer fanns på plats i Vrigstad under Smålands Skidförbunds skidting 10/4.
 
(2019-04-03 14:49)
Saknar du din långloppsmedalj?
 
(2019-03-29 10:25)
Emelie Wikström, IFK Sävsjö tog silver i slalom!
 
(2019-03-25 15:48)
Ett säkert vårtecken är att Smålands Skidförbund bjuder in till skidting!
 
(2019-03-11 11:43)
Ett mycket bra JSM har avslutats och efter 5 medaljer på de inledande distanserna blev det ytterligare 2 medaljer på distansloppet.
 
(2019-03-11 11:11)
I och med att säsongens sista tävling Svartbäcksmålaloppet är inställt är tävlingssäsongen slut för denna gången! Däremot är det tid att söka rullskidtävlingar för 2019.
 
(2019-03-08 09:45)
Efter de två inledande distanserna har Smålandsåkare tagit hela fem medaljer på JSM i Sollefteå!
 
(2019-03-05 18:30)
Nybro Ski kan av olika skäl inte arrangera sin tävling Svartbäcksmålaloppet 16/3. Finns det någon förening som vill ta över tävlingen?
 
(2019-03-05 18:19)
Pga av det milda vädret kan tyvärr inte Hestra SSK arrangera LVC-finalen som planerat.
 
(2019-02-04 16:15)
Kyla, konstsnö och nu natursnö gör att tävlingssäsongen är i full gång på både alpin- och längdsidan.
 
(2019-01-29 17:18)
Äntligen dags för årets första långlopp! Lövhultsloppet kommer att köras på söndag 3/2.
 
(2019-01-18 09:56)
Nu närmar det sig start i långloppen i Småland. Efter ett lyckat GM har nu Landsbro gett klartecken för att köra långloppet Landsbro Ski Marathon.
 
Blå sidopuff SSF TA
Blå sidopuff Skidor vill
Åre2019-316-103
idrottslyftet_316x103
FIS_316x103

 

Postadress:
Smålands Skidförbund
Christina Steinwall, Burseryd 5
576 91 Sävsjö

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: smaland@skidor.com

Se all info